sobota, 14 listopada 2015

nowe zdobycze kosmetyczne

Witam wszystkich w dzisiejszym poście i życzę miłego czytania,

Na pewno wszystkim wiadomo, że przez ostatnie trzy tygodnie były przeróżne promocje na kolorówkę w Rossmannie. Mało w tym roku z niej skorzystałam, ale postanowiłam pokazać Wam moje zdobycze. Już od długiego czasu mój makijaż składa się z dosyć prostych kroków, a więc nie potrzebuje wyszukanych kosmetyków. Kupiłam to co najbardziej było mi potrzebne. 

Pierwszą rzeczą jaką Wam przedstawię jest rzecz z Astor "Perfect Stay Concealer 24h +perfect skin primer, nr. 002 SAND". Jego pierwsza cena wynosiła około 31zł, po promocji wynosi ona niecałe 16zł. Stwierdziłam, że lepiej kupić produkt który będzie sprawdzał się w 100% i dlatego ten kosmetyk znalazł się w moim koszyku. 


Druga rzecz jaka znalazła się w moich dłoniach to maskara z Eveline, której celem jest wydłużenie i podkręcenie rzęs 10 razy bardziej. Ten produkt miałam już w wakacje, sprawdzał mi się a że ja już na naprawdę wielu tuszach się zawiodłam to postanowiłam kupić ten który sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Pierwsza cena wynosiła 12zł, po promocji zmieniła się ona na 6zł czyli naprawdę zachęcająca cena.


 Trzecią rzeczą jaką zakupiłam jest puder półtransparentny, matujący z Wibo. Zastanawiałam jaki puder kupić, ponieważ chciałam zmienić mój dotychczasowy Stay Matte. Początkowa cena wynosiła 10zł, po promocji- 5zł, czyli mam nadzieję, że dobry produkt w niskiej cenie!


No i czwartą, ostatnią rzeczą jaką zakupiłam jest Babylips Dr. Rescue "Pink me up". Używałam już ten pomadki i mogę powiedzieć tyle: nie zostawia brzydkiego, sztucznego śladu na ustach a wręcz przeciwnie zostawia bardzo ładny, różowy kolor i wyczuwalny piękny, miętowy zapach! Cena początkowa wynosiła 10zł, po promocji 5zł!



To wszystkie rzeczy jakie udało mi się wyłapać na promocji w Rossmannie. Jestem zadowolona, ponieważ jak pisałam wyżej zakupiłam tylko to co potrzebowałam i nie wydałam niepotrzebnie pieniędzy na zbędne kosmetyki. Jeśli chcecie abym przedstawiła Wam mój codzienny makijaż dajcie znać w komentarzach. 

Buziaczki, trzymajcie się i do następnego posta!

Ps. Poniżej możecie napisać co Wy wyłapałyście na tych cudownych promocjach Rossmannowskich!

19 komentarzy:

  1. Ja niestety nie byłam na promocji z Rossmanie, ponieważ się nie maluję. Za to mam Babylips, tylko inny i powiem szczerze, że nie przepadam z nim :)

    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo fajnych produktów. Babylips to prawdziwy hit ;) Również obserwuję
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :)Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z rossmana wyłapałam paletkę cieni, eyeliner i kredki do oczu hah Niestety nie zdąrzyłam na szminki
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. nie korzystalam z zadnego z kosmetykow :)/K

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten tusz z eveline ale nie sprawdził mi się :/

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawila mnie masakra i ten sypki puder. Chyba się przejdę i coś wybiorę do mojej kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  8. MAm taką samą maskarę i moim zdaniem jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pomadkę z Babylips tylko trochę inną ;) Są fantastyczne! :)
    Obserwuję ;)

    Pozdrawiam, Ila ;)
    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam podkład Bourjois 123 Perfect, 2 korektory Bourjois i Affinitone oraz podkład. Całkiem fajna promocja:) dobre zdobycze:)

    obserwuję i zapraszam;*
    http://balaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten puder. Wydaje się całkiem niezły, biorąc pod uwagę półkę cenową. Ja kupiłam podkłady Wake me up, też puder z Wibo tylko tym razem rozświetlający, kilka korektorów, odżywkę z Eveline i delikatny beżowy cień do oczu bodajże z Wibo. To całkiem fajne marki o bardzo przyzwoitych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  12. W rossmanie maja super promocje ostatnio bylo 50 procent na podkłady. a blog super. :) będę często zaglądać
    http://sisterse-k.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam na bloga !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku zaszalałam i poza tuszami kupiłam swój pierwszy podkład :)

    Obserwujemy?

    fanncyfootwork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z góry dziękuje- toleruje obserwacje za obserwacje, tylko w komentarzu podaj link do swojego bloga! ♥ Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA!!