poniedziałek, 19 października 2015

powrót?

Witam po długim czasie, 

ostatnio dużo myślałam nad blogiem i youtubem. Stwierdziłam, że tęsknie za tym czasem jak te dwie strony były dla mnie większością spędzonego czasu. Wiem, że brzmi to banalnie i łatwo, ale jeśli będziecie chcieli to jestem w stanie wrócić na bloga. Ostatnio z filmami spełniam się bardzo dobrze. Stworzyłam film z mojej wycieczki do Londynu- jestem z niego bardzo zadowolona i natchniona do działań, dlatego zaczęłam szukać różnorodnych konkursów filmowych i będę chciała tworzyć nowe klipy, wysyłać je i cieszyć się pracami. Może zajmę jakieś miejsce i świat się o mnie dowie? Kto wie. Nagrywanie i obrabianie to tak naprawdę moja pasja, a narodziła się ona po nagrywaniu dla was na youtubie! Aż dziwnie w to uwierzyć, ale tak właśnie było. 
Ostatnio też dużo myślałam nad studiami i będę składać na szkołę filmową w Łodzi więc konkursy będą tylko dobrze wyglądać w moich papierach na uczelnie. Stwierdzam, że na youtubie dobrze wyszłam, bo tylko dzięki nim odkryłam swoje prawdziwe hobby.



Czekam na odpowiedź od was na temat bloga,
Karo xx

3 komentarze:

  1. Miałam to samo, zrobiłam przerwę, ale tęskniłam za tym :) Powodzenia!

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że odkryłaś swoje "powołanie". Czekam na posty ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z góry dziękuje- toleruje obserwacje za obserwacje, tylko w komentarzu podaj link do swojego bloga! ♥ Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA!!